domingo, 11 de diciembre de 2011

Urdangarinek Erregearen etxea bere "ekintza pribatuetatik" bereizi du

Komunikabideei bidalitako monunikatu labur batean bidez, Urdangarinek, Cristina infantaren senarrak, bere ekintza pribatuak Erregearen etxearengandik berezi nahi izan ditu. Bide batez, lege ahlkulari bat izendatu duela jakinarazi du, bozeramaile lana egingo dituena.
                                                            Nerea REPARAZ

Palmako Dukea den Iñaki Urdangarinek, luzatutako komunikatu laburrean, azken aldian bere gain eta Erregearen Etxearengain emandako informazio zein komentarioak direla eta astekabetuta dagoela. Bere "ekintza" pribatuek, Erregearen Etxearekin ez dutlea inolako zerikusirik azpimarratu nahi izan du.


Telefono dei baten bitartez EFE agentziari luzatutako komunikatu baten bitartez honakoa jakinarazi zuen Palmako Dukeak:


"Nire ekintza profesionalen harian hedabideetan agertutako informazio eta komentarioen harian oso atsekabetuta nagoela adierazi nahi dut, nire familiaren irudia eta Erregearen Etxearena jasaten ari den kateagaitik, azken hauek ez baitute nire ekintza pribatuekin zeirikusirik".


"Era berean, iragarri nahi dut Don Mario Pascual Vives lege-kontseilari eta bozeramaile lanetarako kontratatu dudala. Mario Pascual Vives Bartzelonako Abokatuen Elkargoko kidea da eta nire izenean hitz egiteko baimena izango du"


No hay comentarios:

Publicar un comentario